خرید خانه در کیش غیرممکن شد
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید خانه در کیش غیرممکن شد

پیش خرید واحد60متری در کیشاجاره آپارتمان در کیش برای اقامتی کوتاه مدت در این شهر یکی از بهترین راهها است. این بازار نزدیک به 300 فروشگاه برای اقلام و محصولات متنوع فراهم کرده و همه چیز از پوشاک و البسه و کیف و کفش گرفته تا وسایل الکترونیکی را عرضه می کند. این مرکز خرید در میدانی به همین نام از سال 1380 برای ارائه محصولات مصرفی آماده شده است. خرید خانه در کیش به یکی از دلایل سرمایه گذاری یا خرید برای زندگی انجام می گیرد. این مرکز خرید به مراکز اقامتی و هتل های کیش دسترسی آسانی دارد و در حال حاضر تنها مرکز لوکس غربی جزیره است. لاریسا مال از دیگر مراکز خرید شیک و جدید کیش است که بازدید از آن هم برای خرید هم برای گشت و گذار توصیه می شود. واحد رویال یکی از واحدهای این اقامتگاه است که یک تخت دونفره و دو تخت یکنفره دارد. در ایام عید اجاره بها در کیش با افزایش دو برابری مواجه میشود به طوری که … حتی اگر از رستوران های کیش نیز استفاده کنید گاهی انسان ترجیح می دهد غذایی حاضری را در محل اقامتش میل کند. شارستان مال از سال 1391 با مساحتی بالغ بر 50 هزار متر مربع آغاز به کار کرد وبا 166 غرفه برا فروش اقلام متنوع آغاز به کار نمود.

{در هایپرمارکت موجود است و دست کمی از مراکز خرید ندارد.|قیمت خرید آپارتمان در کیش|خرید خانه کیش|پیش فروش مسکن کیش}

هر یک از برج ها در 24 طبقه با سه بال و مساحتی 15 هزار متر ساخته شده است که 12 هزار متر آن به فضای سبز و طراحی دل انگیز و کم نظیر اختصاص داده شده است. در اتمام مراسم نیز بعد از قرعه کشی جوایزی به برندگان تعلق می گیرد. مرکز خرید دیپلمات به بازار عرب ها و منطقه صفین نزدیک است. مرکز خرید دیپلمات معمولا با فعالیت هایی همچون شاهنامه خوانی، نمایش عروسکی، تئاتر، شهربازی و شهر مشاغل کودکان گردشگران را سرگرم می کند. از آنجا که بسیاری از سوئیت ها و اقامتگاه های گردشگری در شهرک صدف قرار گرفته است مراکز خرید موجود در این شهرک نیز با استقبال زیادی مواجه می شود. در هایپرمارکت موجود است و دست کمی از مراکز خرید ندارد. آنچه بیش از همه در این بازار توجه انسان را جلب می کند پارچه های خاصی است که فقط در آنجا به دست می آید. برندهای معتبری در مغازه های آن به چشم می خورند که بعضی از آن ها اصل نیستند ولی خودتان می توانید کیفیت محصولات اصلی و فرعی را دست کم از روی قیمت آن ها تشخیص دهید. منطقه آزاد کیش با سواحل مرجانی و آب و هوای دلپذیر در اکثر اوقات سال به عنوان یکی از مناطق گردشگری برجسته جهان محسوب می شود. 

کدامیک از ناهنجاری های فرهنگی - اجتماعی در منطقه آزاد بیشتر مشاهده می شود؟ ساکنین مجتمع صدف تقریبا همیشه خریدهایشان را از آنجا انجام می دهند ولی مسافران نیز می توانند به آنجا مراجعه داشته باشند. ساکنین کیش و گردشگران به بازار رفت و آمد زیادی دارند. تاکسیهای کیش اتوموبیلهای شیک و باکلاسی هستند که پایینترین مدلشون تویوتا کمری هست . اما ناگهان چشمتان به یک کشتی با عظمت ولی به گل نشسته میافتد که صحنهای حیرتانگیز را در نزدیکی ساحل خلق کرده است. اما در ارتباط با متغیر سن بیشترین میزان رضایت از اقامت در کیش در نزد افراد بالای 50 سال و کمترین میزان رضایت متعلق به افراد 49-40 سال بوده است. اشاره کرد. از امکانات آن علاوه بر کافی شاپ و رستوران می توان به تاکسی سرویس، سرویس های بهداشتی، آسانسور و غیره اشاره کرد. تعداد واحدهای تجاری مرکز تجاری 479 غرفه است که در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، بهداشتی و آرایشی، وسایل صوتی و تصویری، لوازم خانگی، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و غیره مشغول به فعالیت اند. برج های مسکونی زیادی در کیش وجود دارد ، از جمله برج های دامون ، اطلس ، پرشین ، دوقلو ، طلایی و غیره که هر کدام بسته به طبقه و مساحت و امکانات قیمت متفاوتی با دیگری دارد .

 

{قیمت خرید خانه در کیش|خرید خانه نوساز در کیش|خرید خانه در کیش}

 

این بازار که در سال ۱۳۷۰ افتتاح شد، از اکثر مراکز اقامتی و هتلهای جزیره فاصله دارد؛ هرچند این موضوع از اشتیاق مسافران و اهالی جزیره برای بازدید از آن کم نکرده است.یکی از جاذبههای بازار مرجان، آکواریوم بزرگ طبقه همکف آن است که بیش از ۸۰۰ گونه آبزی و ماهی خلیج فارس را در خود جای داده و همین موضوع بر محبوبیت آن افزوده است. رویا مال فروشگاه های زیادی از برندهای معتبر را در 5 طبقه اش جای داده است. هایپر مارکت از این نظر بسیار پر کاربرد است. هایپر مارکت کیش با مساحت 3500 متر گزینه مناسبی برای آن دسته افراد است که به دنبال این هستند تا غذایشان را در طول سفر خودشان تهیه کنند. این فرودگاه که کار ساختش در سال ۱۳۵۶ به اتمام رسید، ۴ ترمینال دارد و مساحت آن به ۹ میلیون مترمربع میرسد. این برج در زمینی به مساحت 12000 متر مربع ساخته شده است و داراری سه ساختمان مثلثی شکل است که هر کدام از این برج ها 17 طبقه دارد.

منبع: پروژه های معتبر مسکونی کیش

 





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: